دنیای تجارت بین الملل

در دنیای پیچیده تجارت، واردات کالا یکی از تخصصی‌ترین حوزه‌های تجارت بین‌المللی محسوب می‌شود. هلدینگ پارک جنوب با¬تجربه و سوابق درخشان در امور بازرگانی نزد تمامی فعالان اقتصادی به عنوان چهره‌ای مطرح در زمینه واردات و صادرات شناخته¬ شده است. مهم‌ترین اصول و نیازها در واردات و صادرات، تامین خدمات ارزی بازرگانی ، فرآیند خرید و تامین خارجی، آشنایی با اصول و فنون بازاریابی بین‌المللی و حمل ¬و نقل بین المللی است که تمامی موارد مربوطه به این فرآیندها توسط هلدینگ پارک جنوب انجام می‌شود.

منظور از واردات کالا چیست؟ به کلیه کالاها و خدماتی که در خارج از مرز هر کشور تولید و یا ارائه شود، و مطابق یک فرآیند قانونی و تعریف شده، به داخل مرز کشورها ورود پیدا کند، واردات کالا می‌گویند. همچنین به کلیه خدمات و کالاهایی که در مرزهای داخلی یک کشور ارائه و تولید می‌گردد و به صورت قانونی به دیگر کشورها و مرزهای خارجی کشور ارسال شود، صادرات کالا می‌گویند. واردات کالا یکی از مهم‌ترین فرآیندها و فعالیت‌های حوزه تجارت بین‌الملل است. در بررسی اقتصاد بین‌الملل هدف‌گذاری دقیق برای واردات کالا یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه اقتصادی کشورها به شمار می‌رود. به طور کلی واردات کالاهای اساسی، مواد اولیه مورد نیاز صنایع و شرکت‌ها و کالاهای دارای مزیت رقابتی موجب ایجاد تعامل موثر با دیگر کشورها و استفاده از پتانسیل‌های آن‌ها، انتقال دانش روز دنیا به کشور واردکننده، توسعه شرکت‌های داخلی، کاهش‌ قیمت‌ها، پویایی و تنظیم بازار خواهد شد. اما با توجه به گستردگی این موضوع سوالات و دغدغه‌های بسیاری وجود دارد که در این مقاله به بررسی مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

درست است که واردات کالا سوددهی خوبی دارد اما غالبا با پروسه پیچیده، روش‌ها و مسائل ریز و درشت بسیاری همراه است. همین مسئله باعث شده که هر شخص و شرکتی به تنهایی واردات کالا را انجام نمی‌دهد و باید پروسه واردات را آموزش دیده باشد. هلدینگ پارک جنوب به اهمیت آموزش واردات آگاهی دارند و به همین دلیل تمام کارشناسان این تیم، آموزش‌های صفر تا صد واردات کالا را طی کرده‌اند. بنابراین می‌توانید مراحل واردات کالا را با خیال راحت بگذرانید.
واردات کالا امری تخصصی است و باید توسط افراد مختصص در این زمینه انجام شود

 

 

7 دیدگاه

  1. توضیحات این واقعیت بسیار طولانی است که یک خواننده در هنگام مشاهده طرح آن از محتوای قابل خواندن صفحه پریشان می شود. نکته استفاده از Lorem Ipsum این است که در مقایسه با استفاده از as محتوا در اینجا ، توزیع عادی حروف وجود دارد.

    1. دسته مشترک شامل بلوک زیر است: پاراگراف ، تصویر ، عنوان ، لیست ها ، گالری ، نقل قول ، صدا ، جلد ، فیلم. بلوک پاراگراف ها نوع بلوک پیش فرض است. این به هیچ وجه نباید به هیچ وجه منطبق باشد.

  2. دسته مشترک شامل بلوک زیر است: پاراگراف ، تصویر ، عنوان ، لیست ها ، گالری ، نقل قول ، صدا ، جلد ، فیلم. بلوک پاراگراف ها نوع بلوک پیش فرض است. این به هیچ وجه نباید به هیچ وجه منطبق باشد.

    1. دسته مشترک شامل بلوک زیر است: پاراگراف ، تصویر ، عنوان ، لیست ها ، گالری ، نقل قول ، صدا ، جلد ، فیلم. بلوک پاراگراف ها نوع بلوک پیش فرض است. این به هیچ وجه نباید به هیچ وجه منطبق باشد.

  3. دسته مشترک شامل بلوک زیر است: پاراگراف ، تصویر ، عنوان ، لیست ها ، گالری ، نقل قول ، صدا ، جلد ، فیلم. بلوک پاراگراف ها نوع بلوک پیش فرض است. این به هیچ وجه نباید به هیچ وجه منطبق باشد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X